Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2013

Haul Zara,Stradivarius

                                                   Καλησπέρα κορίτσια!!!!
Εύχομαι να είστε όλες καλα,με αυτό το post κλείνω το Haul μου το προχθεσινό γιατί όπως σας είπα ήταν μεγάλο και δεν ήθελα να το κάνω όλο μαζί, θα ήταν τρομερά κουραστικό να το διαβάσετε!
Εχω να σας πω οτι βρήκα πολυ καλύτερες τιμες απο οτι είχα βρει πριν ένα 15 μέρες που είχα κάνει τις προηγούμενες μου αγορές στα ίδια μαγαζια...ας ξεκινήσουμε λοιπόν!
Απο STRADIVARIUS::
1)Λευκό πουκάμισο με μαύρο γιακά και μαύρες μελλισούλες(απλά το αγάπησα!)10,00ευρω
2)Λευκό πουκάμισο με μαύρο γιακά και χρυσές φατσούλες τίγρης(ήμουν ανάμεσα στα δύο κ λόγω τιμής είπα να τα πάρω κ τα δυο..:)10,00ευρω
 3)Τζιν μπλέ με ξεβάματα κ στράς στην τσέπη 13,00ευρω(styl boyfriend tzin)
 4)Τζιν σορτσάκι μπλε σκούρο με σχισήματα 8,00ευρω
 5)Πολύχρομο φουλάρι με ρίγες και λουλούδια 4,00ευρω δεν ειναι γλυκα??
6)Δύχρωμο φουλάρι σιέλ-μπέζ 13,00ευρω(ήταν νέα παραλάβη)
........και συνεχίζουμε με ZARA::(Ηταν δίπλα να μην μπώ?)
1)Μπλούζα πλεχτή γκρι 16,00ευρω
 2)Ζώνη χακί και τρούκς 5,00ευρω
 3)Μαύρο φούλαρι με μεγάλα χρωματιστά λουλούδια 6,00ευρω
 4)Στραπλες μπλουζάκι με μικρά ροζ λουλούδακια 6,00ευρω
Αυτά ηταν τα ψώνια τις δεύτερης εξόρμησης μου σε περίοδο εκπτώσεων!!ελπίζω να σας άρεσαν και να σας έδωσα ιδεουλες κοριτσάκια μου!!!να χαμογελάτε κ να περνάτε όμορφα...
                                                                                                               xoxo

3 σχόλια: