Σάββατο 6 Απριλίου 2013

Swap - αλά Ελληνικά!!!!

Γεια σας Beauties <3 <3 <3 εύχομαι να είστε όλες καλά, εγώ από όταν μπήκε η άνοιξη νιώθω όλο και καλύτερα μια που η άνοιξη είναι η αγαπημένη μου εποχή. Mετά από ένα κρύο και μουντό χειμώνα και πριν τις καυτές ημέρες του καλοκαιριού έχουμε αυτό το υπέροχο διάλειμμα που λέγεται άνοιξη!!!
Πρόσφατα,  για όσες με ακολουθείτε στο Facebook, θα είδατε για την ανταλλαγή προϊόντων (swap) που είχαμε με την Efi Beuty-http://efibeauty.blogspot.gr/ ,ένα γλυκύτατο κορίτσι που είχα την χαρά να γνωρίσω μέσω της Tonia Spyroy μιας και ήταν οι πρώτες Ελληνίδες bloggers που έκαναν αυτήν την ανταλλαγή και μπράβο για αυτό γιατί πραγματικά είναι πολύ όμορφο να λαμβάνεις αλλά και να στέλνεις δωράκια που δεν μπορείς να βρεις στην πόλη σου!!!
Μήπως σας κούρασα με την φλυαρία μου???Πάμε να δούμε αναλυτικά τα υπέροχα καλούδια που παρέλαβα από την γλυκιά Έφη μας......
1) Τρεις υπέροχες παλέτες της Vera Valenti σε αποχρώσεις του μπλε,του καφέ και του μαύρου-γκρι
γράφουν πολύ καλά, έχουν μέσα αρκετή ποσότητα pigment και έχουν shimmer τελείωμα,τις λάτρεψα απλά :)))













2) Mια εύχρηστη παλέτα από την MUA με 6 απαλές αποχρώσεις σκιάς, 2 ρουζ 1 bronzer και 1 highlighter! είναι το πρώτο προϊόν που δοκιμάζω  από αυτήν την εταιρία!!
3) Μια τετραπλή παλέτα ρουζ της "jully Rose" μυρίζει τόσο όμορφα!!!!
4) Μια παλέτα από την "Fashion make up" με 6 natural αποχρώσεις σε απαλούς τόνους
5) Δυό παλέτες ρουζ-Highlighter apo την Vera Valenti
6) Ένα αξιολάτρευτο φούξια Lip-Pencil από "Fashion Make up" που ερωτεύτηκα τρελά,ενα ροδακινί Lip-pencil απο "Mineral Cosmetics"και ένα navy blue Eye Pencil επίσης τα λάτρεψα,δείτε απόδοση και χρώμα....
7) Δυο πανέμορφα κραγιονάκια απο Lovie kai MUA
8) Mascara και βερνίκι από "Golden Rose"
Πώς σας φάνηκαν κορίτσια? έχετε κάποιο από αυτά?εγώ είμαι πολύ ευχαριστημένη από όλα αυτά τα όμορφα καλούδια που διάλεξε η Έφη για εμένα και είμαι σίγουρη πως θα τα λιώσω να τα φοράω τώρα το καλοκαίρι!!Σε ευχαριστώ πολύ κουκλίτσα μου :))
Να είστε καλά και να περνάτε όμορφα κορίτσια, θα τα πούμε σύντομα σε επόμενο post!!!!
                                                                                                                         xoxo

31 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία κίνηση,μπράβο κορίτσια!Πολύ ωραία πραγματάκια σου έστειλε η Έφη,με γεια,να τα χαρείς! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με την υγειά σου τα καινούρια καλλυντικά!!!Ωραία χρώματα και υπέροχη παρουσίαση!!!Πολλά φιλιά!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαρία,είναι όλα ένα και ένα πραγματικά!!!φιλιά και απο εμένα :))

      Διαγραφή
  3. Φανταστικά όλα!! Μπράβο κορίτσια!! Με γειά και καλοφόρετα!!! Τέλειες οι παλέτες!! Το κραγιονάκι το ροζ της Lovie τι νουμεράκι είναι;
    Πολλά φιλιά!! Να έχετε μια υπέροχη Κυριακή!!!!! :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πολύ όμορφη Γιώτα μου!!!!το κραγιονάκι είναι το Νο.38 φοβερό ε?εχω αρχίσει και γίνομαι λάτρεις των κραγιόν Lovie!!!!γράφουν και διαρκούν απίστευτα!!!Αθήνα μένεις?αν σε ενδιαφέρει να κάνουμε και μάζι κάποιο swap κάποια στιγμή!!!
      Να περνάς όμορφα καλή μου,πολλά πολλα φιλιά

      Διαγραφή
    2. Σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ Ειρήνη μου!! Πραγματικά πολύ όμορφο χρωματάκι. Τα Lovie είναι πολύ ωραία και διαρκούν.
      Αθήνα μένω!! Σ΄ευχαριστώ για το swap , να δούμε αν κάποια στιγμή τα καταφέρουμε!!
      Πολλά φιλάκια και καλή εβδομάδα, με χαμόγελα!!! Να περνάς πάντα όμορφα!

      Διαγραφή
  4. τα θελω ολα!!!εκτος απο την παλεττα με τα ρουζ(jully rose) που κατα τυχη και μονο βρηκα!!ολα ειναι υπεροχα και δεν ηξερα καν οτι υπαρχει εταιρεια fashion make up :O

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όλα πραγματικά τέλεια και γράφουν απίστευτα καλά,ούτε και εγώ την ήξερα την fashion make up άλλα από ότι βλέπω είναι απίθανη!

      Διαγραφή
  5. Πολύ ωραίο Post και χαίρομαι που σου άρεσαν τα καλόυδια...!!! Σ ευχαριστώ πολύ και για τα καλά σου λόγια...!!και εγώ χθες εβγαλα φωτογραφιες για να κάνω το post μου που πιστεύω θα ζηλέψουν πολλές..χαχαχα...Φιλια..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα χαίρομαι και με το παραπάνω Εφη μου,να είσαι καλά!!!!
      Το δικό σου post θα είναι "πονεμένη ιστορία"για πολλά κορίτσια που δεν το πρόλαβαν δυστυχώς!!!πολλά φιλιά καλή μου

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραία πραγματάκια θέλω κι εγώ να δοκιμάσω τις σκιές της vera valenti....
    φιλάκια πολλα
    http://prettyshinycupcake1.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου Σίσσυ!!!να της δείς της σκιές..γράφουν και διαρκούν απίστευτα!!!!φιλιά και απο εμένα

      Διαγραφή
  7. Poli oraia dimosiefsi ! Latrevo to blog sou!!
    an theleis mporeis na gineis melos kai sto diko mou ! beautyandmore-christina.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Χριστίνα μου!!!!!θα χαρώ πολύ να σε δώ και στην σελίδα μου να τα λέμε!!! www.facebook.com/ThaumastesTesSelidasBeautycom

      Διαγραφή
    2. Εγινα μέλος σου και μέσω gfc και μέσω bloglovin(kai twitter)και δεν με αφήνει να κάνω σχόλιο,τσέκαρε και πές μου..φιλια

      Διαγραφή
  8. Wow!
    Φαίνονται φανταστικά! Σίγουρα θα τα χαρείς: και υπέροχες αποχρώσεις και φοβερή απόδοση!
    Βλέπω ήδη ρώτησαν για το νούμερο του κραγιόν, εγώ θα ρωτήσω και για το νούμερο του μανον Golden Rose!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανδριάνα μου είναι όντως τέλεια όλα :)))
      To νούμερο απο το βερνίκι είναι το 217 πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  9. τι ωραίο post και τι όμορφα όλα αυτα!!!
    μου αρεσαν πολυ η παλέτες απο ρουζ αλλα και οι σκιές!!!
    Να τα χαρείς όλα όμορφη!!!
    ζηλεύωωω :)..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν κοριτσάκι μου και εγώ δεν τα χορταίνω!!!
      Πολλά φιλιά και σε εσενα barbie!!! :)

      Διαγραφή
  10. Είναι όλα πολύ ωραία!!Ειδικά εκείνα τα lip pencils!
    Να τα χαρείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Λίνα μου και εγώ εκείνα ερωτεύτηκα περισσότερο!!!
      πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  11. Ειρήνη μου είναι όλα πανέμορφα!!!μπράβο σας για την ανταλαγή,να τα χαρείς όλα!!!!
    πολλά φιλιά κάνεις φοβερή δουλειά και το blog σου είναι τέλειο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστινάκι μου καλό είσαι πολύ γλυκιά σε ευχαριστώ!!!χαίρομαι που σου αρέσει και με παρακολουθείς!!!πολλά φιλια

      Διαγραφή
  12. Πολυ ομορφα ολα!!!!!Εχω παλετες σκιων vera valenti και ειναι απιστευτες!Γραφουν πολυ καλα!!Οσο για τα κραγιον Lovie τι να πω εχω 3 μεχρι στιγμης και θελω κι αλλα!!!!Καλοφορετα γλυκια μου να τα χαρεις!!!
    http://beautyrosetips.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά με όσες έχω δοκιμάσει έχω μείνει ευχαριστημένη!!!σε ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι μου πολλά φιλιαααα!!!!

      Διαγραφή
  13. ΦΟβερή ιδέα το swap products!μου άρεσε πάρα πολύ η παλέτα με τα γήινα χρώματα!!προσωπικά δεν έχω δοκιμάσεις τις συγκεκριμένες εταιρείες!Nice blog!
    Αν θες κάνε μια επίσκεψη και στο δικό μου, www.allurelab.blogspot.gr, thanx!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου!!!ούτε και εγώ τα είχα δοκιμάσει και είχα ακούσει πού καλά λόγια και πραγματικά οσα δοκίμασα τώρα είναι απίθανα και ιδικά για την τιμή τους super :)

      Διαγραφή
  14. Nice post and very helpful!!!

    Follow me on http://diariodilina.blogspot.gr/

    xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή